Organiseer je een evenement in Sneek die staat op de evenementenkalender van Sneek dan kun je hier een aanvraag doen voor inzet bedrijfshulpverlening.
We verzoeken je hiervoor onderstaand formulier in te vullen en in te sturen. Na ontvangst nemen we je aanvraag zsm in behandeling en ontvang je een definitieve bevestiging.
Hulpverlening Sneek
p/a Zwarteweg 4
8603 AA Sneek
Internet: www.sneek.nl/hulpverlening
Contactpersoon coördinator
Jan Bootsma: tel. 06-27446723
Op de evenementenkalender Sneek staan diverse evenementen. Een aantal worden door Sneek Promotion meegenomen in de promotie. Deze evenementen kunnen ook een beroep doen op het Team Hulpverlening Sneek.
Andere aanvragen worden bekeken aan de hand van de beschikbaarheid van de EHBO vrijwilligers.
*) evenementenkalender Sneek wisselt per jaar.
**) hulpverleningsinzet voor de evenementen altijd in overleg met de coördinator
***) minimale inzet is 2 personen per uur.
****) De kosten per uur zijn per EHBO'er 10 euro inclusief BTW, gebruik materiaal & AED
Hulpverlening wordt ondersteund door diverse fondsen en sponsoren. Wil je ons ook ondersteunen, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.